[elof] We are back!

Hej!

Nu är vi återigen tillbaka! Dags att uppdatera bloggen med nya lekar, nya idéer och matchreferat 🙂

Jag behöver dock lite hjälp, jag skulle behöva speltesta en hel del (via mws/cockatrice) och då emot olika lekar och med olika lekar. Tyvärr är min tid ganska begränsad men jag har tid på vardagar mellan 19-21, finns det några där ute som vill testa då så kan ni ju adda mig på msn och fråga (jag står alltid som upptagen dygnet runt så skriv och testa), olof.gottfridsson och så at hotmail punkt com.

Jag tänkte också att jag kan försöka lägga upp lite referat från olika lekar mot andra vanliga lekar, ungefär som de på channelfireball har gjort. I så fall vill jag också ha förslag på lekar som ni vill att jag ska testa. Bäst av 3 med sideboard, 3 matcher. Skicka gärna leklistan till mig på svm så kanske jag ändrar något och postar så fort jag kommit fram till nått 🙂

Jag kan förresten berätta att jag håller på och forskar i uppdateringar till UW fae leken men tyvärr vill jag hålla dessa hemliga ett tag till då de lekar jag tenderar att spela brukar bli väldigt populära (och då brukar jag tröttna på dom och sluta spela på sådär ett halvår och det vill vi väl inte? :P)

Och ni missar väl inte att jag var veckans profil på svenskamagic? In och kommentera, jag blir så lycklig då!

Puss och kram
/
elof

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till [elof] We are back!

  1. mg skriver:

    Kommer bli mycket nytt gött tech i år känner jag. Skall se till att få igång en windowsdator så vi kan playtesta.

  2. Jonas "Eksem" Stattin skriver:

    Lekar att testa:

    o Storm, som AnT eller nån High Tide-variant.
    o Stifle, som Team America eller Next Level Thresh.
    o Fattie, som Show&Tell eller NO-Prog eller StifleNought.
    o Kontroll, kanske nån Jace-variant med Humility eller Deed eller nån CB-lista
    o Aggrokontroll / Midrange, kanske nån Rock-variant eller Merfolk.
    o Aggro, som Zoo eller GW.
    o Goblins
    o Dredge
    o Tezzeret-variant.

    Huga… det här formatet är ju helt vidöppet, jag försökte verkligen göra en riktigt kort lista men det går ju inte. Äh, screw it, då vill jag se en UW lista med Jace, Squadron Hawks, Stoneforge Mystic och svärd (siiiick!).

  3. Nisse Hult skriver:

    Garruk? C:

  4. Negator skriver:

    Vaddå du e back dude? Bloggen e ju helt död! Skärpning nu elof!
    Jk, när kommer du till växjö nästa gång?

Kommentera

